خبر فوری به متقاضیان مسکن ملی | حذف افراد بدحساب و ورود متقاضیان جدید

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: به منظور تامین منابع مالی احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن، متقاضیانی که پس از ارسال اظهارنامه نیز نسبت به واریز اقساط خود اقدام نکنند، از پروژه حذف و متقاضیان جدید جایگزین افراد بدحساب خواهد شد.
خبر فوری به متقاضیان مسکن ملی | حذف افراد بدحساب و ورود متقاضیان جدید
کد خبر : ۴۲۵۶۶

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن در این شهر در صورت عدم واریز اقساط (آورده) در مهلت تعیین شده طبق مصوبه شورای مسکن تهران حذف خواهند شد.

وی اضافه کرد: به منظور تامین منابع مالی احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن، متقاضیانی که پس از ارسال اظهارنامه نیز نسبت به واریز اقساط خود اقدام نکنند، از پروژه حذف و متقاضیان جدید جایگزین افراد بدحساب خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: بر همین اساس تاکنون ۱۵۰ اظهارنامه برای متقاضیانی که آورده خود را پرداخت نکرده و پیش از این اخطار‌های لازم را دریافت کرده بودند ارسال شده است.

صیادی با اشاره به آغاز ساخت ۳۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در پرند، تصریح کرد: برای تعداد ۳۲ هزار واحدی که تعیین زمین شده برای ۲۷ هزار واحد سازنده تعیین و عملیات اجرایی و ساخت آن‌ها آغاز شده است و برای باقیمانده فرآیند انتخاب سازنده در حال انجام است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر